"Det brinner i Per!"

Efter en misslyckad dag kan man ju inte förvänta sig
att kvällen ska bli bättre.
Med början i stan, kortet var glömt hemma, & dörrarna
hann låsas mellan oss & vinet 15:02.
M kom inte till mig förrän 22:00 och mellan 19-22 satt jag
& åt chips och tyckte synd om mig själv för att jag inte visste vilka kläder
jag skulle ha på mig.
Mot nöjes 23:30 i en taxi vi knappt kom ur.
vid stängning försvann M utan en tanke på att hon faktiskt kunde
ringa mig för att fråga vart jag var. smartsmart.
men det är inte en typisk kväll om inte minst en försvinner.

image140


image141

Kommentarer
Postat av: m.

det var säkert ditt fel. som det brukar vara, eller så skyller vi på hampus!


Här kommenterar du mitt inlägg! Men fyll gärna i lite info om dig innan!

Vad heter du?


Hur gammal är du?

Kom ihåg mig?

Har du en E-postadress?

Har du en blogg eller en hemsida?

Tack så mycket!

Trackback