Ger råd som jag själv inte följer.


(En för stor tova i håret klipper man ju hellre bort)

Struntar i att svara på det som är bra..
det blir faktiskt bättre för varje dag(kväll) som går.
skyller på att det är för sent för att svara, även om det inte är förrän
nu vi börjar i vanliga fall..

men istället går jag tillbaks till det som är tryggt, till det gamla vars motto är;
"jag gör bara sånt som jag själv vinner på"
går tillbaks till tovan som är alldeles för trasslig.

Kan jag få vakna på lördag morgon?
en dag är väl inte så mycket att begära?

den som vill byta liv med mig imorgon får gärna anmäla sig, snarast.
men bara halva dagen för jag behåller gärna mehrooz & vinet på kvällen. : )

image85

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg! Men fyll gärna i lite info om dig innan!

Vad heter du?


Hur gammal är du?

Kom ihåg mig?

Har du en E-postadress?

Har du en blogg eller en hemsida?

Tack så mycket!

Trackback